neděle 27. března 2011

Kamera, klapka a jedem

Venku je krásně svítí sluníčko, prostě den dělaný na in-line nebo kolo. Ale já sedím tady za monitorem svého milované notebookového přítele a píšu už po páté tento úvodní článek. Občas jsem šílený puntičkář a musím mít všechno dokonalé. Právě jsem se rozhodla začít jinde. Blogspot byl moje jasná volba, proto odcházím s blogu.cz kde se to hemží třináctkami a rivalita je skoro hmatatelná. Už mě nebaví ta jejich hra kdo bude nejnavštěvovanější a nejpopulárnější blogerka českého internetu.

Tak proto jsem tu. Můj starý blog se mi těžko bude opouštět. Působím na něm něco přes tři roky a za tu dobu prošel velkými změnami a jediné co mu zůstávalo , byla ta hloupá a dětinská adresa WWW. Nikinecekk.blog.cz. Ale i pře tu hroznou přezdívku se mi ho určitým způsobem podařilo vypiplat. Pomaličku ho vysvlíkat se jeho dětské růžové bundičky a pomalu ale jistě ho oblíkat do něčeho lepšího, třeba do kabátu.

A kdo vlastně jsem? V tomto odstavci se vám pokusím představit svoji maličkost.  Po světě běhám s jménem Nikola, ale jsem radši za oslovení Niki. Narozená v roce 1994 tudíž je mi právě 16 let. Řekla bych o sobě, že jsem cílevědomá, tvrdohlavá a  svéhlavá. Ale i za tyto vlastnosti za které jsem vlastně ráda se občas ukáže moje plachost a malé sebevědomí. Na ulici pokud jdu sama mě poznáte podle sluchátek v uších se kterých,bude ozývat rytmus mého milovaného hip hopu moje oči budou mít zasněný výraz. Ano jsem věčný snílek. Ale obrázek o mě si musíte udělat sami.
Miluji kreslení, psaní, čtení a historii. Zato jsem naprostý vemeno na sport a cokoliv společný s pohybem. Dokážu zakopávat i o vlastní nohy.

V budoucnu se vidím v bílém plášti nebo jako zaneprázdněná redaktorka ( popřípadě novinářka). Nevím kudy půjdou moje životní cesty, ale doufám že budou mít směr Anglie. Byla jsem v této zemi jen jednou, ale za těch pár ní jsem se stačila do ní zamilovat, a jak nevěřím na lásku na první pohled tohle láska byla a velká jak trám. Žít v Anglii je asi můj největší sen. Nechci zůstat jen u snů a plánů. Musím makat abych ho dosáhla, to já vím.

Dost už o mě! Co tu můžete ode mě čekat? Vzhledem k tomu, že jedním s mých největších koníčků je psaní tak články na různá témata ale i deníček jedné nenormální šestnáctky. Jsem šílený fanatik do módy tak tu čekejte rubriku fashion.

Doufám, že se Vám tu bude líbit.
                                                                                              S láskou vaše Niki  Rosellin ♥

1 komentář:

  1. Nikdy jsem v Anglii nebyla. Jméno Niki se mi moc líbí, chtěla jsem Nikolku,manžel ne. Děkuji ti, že se s námi dělíš o své myšlenky, názory, plány.I já jsem věčný snílek a ráda píšu. Máme mnoho společného. Krásný večer, Niki.

    OdpovědětVymazat