čtvrtek 2. června 2011

Takový můj cestovatelský sen

Dnes jeli lidi od nás ze třídy do Itálie. Já jet nemohla kvůli jednomu blbečkovi ze třídy co mě ,,šikanoval“. Mamka se o mě prostě bála. Docela mě to mrzí, že jsem si kvůli němu musela nechat ujít Řím, ale kdybych Vám nepsala co všechno mi dělal a jak ubližoval pochopili byste maminčin strach.

 Když jsme o toho cestování, mým největším cestovatelským snem je Anglie. Minulý rok jsem tam ze školou byla. Co Vám budu povídat, byla to prostě láska na první pohled. Znáte ten pocit, že jste se narodili špatně? Já ho mám sakra intenzivní, je to jako by moje duše a srdce bilo na Britských ostrovech, a tělo bylo uvězněno v nudném a pro mě nezajímavém místě, totiž v Česku. Možná Vám budu připadat naivní, ale chci tam někdy žít, chci tam vychovat svoje děti, vlastnit dům porostlí břečťanem a žít svůj ,, Anglický sen“. Nejsem jako dvanáctileté holčičky co s ní o tom jaké budou slavné zpěvačky či herečky, jakou budou mít krásnou vilu někde v Hollywoodu, věčně krásné a bohaté. S tím nepočítám ani bych takový život nikdy nechtěla.

A teď zpátky k mému vytouženému cestování. K svým osmnáctým narozeninám si chci nadělit dovolenou ( bude mě to stát plno tvrdé dřiny na brigádách), asi tušíte kde J, jet tam s přítelem nebo s kamarádkou ( protože ho asi k tomu nedokopu), nějak se tam dopravit a pak mýt takovou dovolenou na vlastní pěst a vlakem projet celé království. Navštívit zase Londýn, ale i jiná města třeba York, procházet se po plážích, jíst rybu s octem, konverzovat v angličtině, občas zmoknout jak to tu  zvykem projít pár muzeí, výstav a podívat se na nějakou divadelní hru od Shakespeara.
Asi vám to přijde trochu divné, že nechci ležet na pláži, ale chodit po památkách, muzeí a divadlech. Netoužím na dovolené po drahých hotelech s bazény a luxusních restauracích.
Nevědět kde budu spát a po mém milovaném ostrově cestovat vlakem, to je pro mě to správné dobrodružství.

Jsem dneska v té mojí anglické náladě, tak vám jsem přidám nějaké ty fotky co jsem nafotila před rokem.






3 komentáře:

  1. prírodu skvelú máme, to uznávam, aj veľa vecí máme super :) ale u vás kapučíno za 19 korun niekde nájdete a u nás minimálne tak 1, 50 čo je 45korun. a pritom to isté :)
    krásne fotky. závidím

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké fotky...do londýna bych se chtěla taky podívat...snad na podzim... jinak z toho idiota si bud nic nedělej...je to fakt kretén...nebo já většinou jsem taková...že když někdo mě...tak já jemu a tisíckrát hůř....

    OdpovědětVymazat
  3. bacha at nevypadneš

    OdpovědětVymazat