středa 5. října 2011

Láska na první pohled

Věříte na lásku na první pohled? Já ne, přijde mi povrchní, člověka přece milujeme pro to jaký je uvnitř a ne proto jak vypadá. Nebo snad ne?
Ale s oblečením je to právě naopak. Zamilovala jsem se do těchto úžasných šatů s HMka.
A je to vášnivá láska, jen jako asi jako každá láska má komplikaci. Neměla bych je kam nosit L a tyto krásné šaty by byli ve skříni smutné.

PS- ne nezbláznila jsem se, ale uznejte sami, že jsou úžasný a omlouvám se za kvalitu fotek.




3 komentáře:

  1. Já třeba tak něják věřím v lásku na první pohled. Možná je trochu povrchní, ale když toho člověka poznáte, tak proč ne :). Já to mám takhle s přítelem :).. Pěkné šaty, i když já nejsem zrovna "šatový" typ.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny jsou! Elegantni klasika ale nejsou nudny! Ja se takhle zamilovala minuly tyden tkay do dlouhych satu a musela jsem je mit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já v lásku na první pohled taky věřím, není to přece jen o vzhledu. Stalo se mi to už jednou, že z toho kluka něco vyzařovalo. Nevím, co, ale něco mě na něm silně přitahovalo a nebyly to hezké vlasy nebo pěkný tričko... :) A ty šaty jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat