středa 18. dubna 2012

Wednesday wishes (5)

Přání první

Začínám mít spánkový deficit, usnout umím snad i ve stoje v autobuse. Když se v noci neučím , tak nemůžu usnout a mám tolik energie. Zato ráno postel tak nerada opouštím, zůstala bych v ní tak o 4 hodiny déle. Nebo celý denJ




Přání druhé

Koupit si knihu Se šarmem Pařížanky. Mám pocit, že bez ní nemůžu existovat a nutně ji potřebuji. Můj šatník a styl není co býval.





Přání třetí

Tak moc bych si přála nosit prudce elegantní boty na vysokém podpatku. Místo těch hrozných tenisek, které teď kvůli nemocnému palci nosím. Kdyby mě dneska viděla módní policie rovnou mě zastřelí, ono když vás všechno bolí a vlezete se jen do jedněch bot, tak je vám pak jedno co to vlastně na sobě máte. Ale pro vlastní bezpečí jsem se celý den vyhýbala zrcadlům.
V sobotu mě čeká menší chirurgický zákrok, tak mě držte palce J. A pak hurá do balerín.





Přání čtvrté

Za chirurgický zákrok si koupím levanduli. Je to tak krásná rostlinka na mém parapetu vedle orchideje, jí to bude moc slušet. Provoní mi pokoj a já se myšlenkami přenesu do francouzské Provence.



Přání páté

Najít si s babičkou čas a ušít přesně takovou sukni. Líbí se mě dlouhé sukně až na zem, je v nich cosi princeznovského. A alespoň strávím s babičkou odpoledne J


Přeji vám krásný zbytek týdne a taky si něco přejte.

7 komentářů:

  1. Tu knížku Se šarmem Pařížanky si také moc přeji! Na ten zákrok ti držím palce, ať vše v pořádku dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je náádhernáá, ta by se mi taky líbila. Spánkový deficit mám asi posledních 20 let. Ty botičky jsou krásné, držím palce na ten zákrok.

    OdpovědětVymazat
  3. tú levanduľu si chcem kúpiť tiež :) a idem si priať ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouhé sukně jsou opravdu moc krásné. :) Závidím ti babičku, která umí šít. To já za takovou sukni musela zaplatit šílený peníze. :/

    OdpovědětVymazat
  5. sukně je krásná ;) taky bych nějakou takovou brala

    OdpovědětVymazat
  6. díky za tip na knížku, Paříž a Francii vůbec miluji nadevše! :) a levanduli mám zatím jen sušenou, ale už se na její nákup taky chystám. ;)

    přeji zdravý palec a hodně spánku, měj se krásně! ;)

    OdpovědětVymazat