středa 11. července 2012

Modrá je dobrá, s motýlky lepší

Říká se, že modrá je barvou introvertů. Barvou klidu a souladu. Prý jí mají rádi lidé citlivých povah, lidé s fantazii a romantici. Má symbolizovat  oddanost, důvěru a věrnost.

Nevím přesně kdy jsem se přeorientovala s něžné růžové na modrou, ale od té doby mám modrou všude. Můj pokoj je modro bílý, propisky mám výhradně modré a velká část šatníku mám také modrou. Může se to zdát jako nuda, ale mě modrá prostě baví J
Jaký pán takový pes. Oba dva nemáme rádi brambory, máme stejnou barvu ,,srsti“ a nikdy nevyfotíme normální fotku J




6 komentářů:

  1. Hezká fotka :) mně se modrá líbí, ale nemám modrého zas tolik jako ty :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je skvělá!! modrou mánii jsem měla tak v 7. třídě, teď se obléknu skoro do jakékoliv barvy:)

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je úžasná!! :)

    modrou mám ráda, tedy spíše tyrkysovou, ale tenhle odstín je super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pejsek je naprosto roztomilý!!! A modrá ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Já si celý život nebyla jistá, jaká je moje nejoblíbenější barva - a potom jsem na to přišla. Modrá. Od té doby mám taky všechno modré :).

    OdpovědětVymazat