pátek 5. dubna 2013

Zasvěť mě


Mám kamarádku, je to chytrá holka, pokud nejde o kluky. Nedávno měla velký problém, s kluky, jak jinak. A žádala si radu. Prostě nevěděla, kterého z nich si vybrat, bylo to pro mě nepochopitelné dilema, protože jeden z nich je opravdový grázl a ten druhý hotový poklad. Moje rada byla prostá, vyber si srdcem, jsem jí říkala.

Vybrala si grázla, prý pro jeho plamínky v očích. A já jí rozumím, že ani netuší  jak, i když ji nepřestávám varovat, protože z tohoto vztahu nevyjde bez újmy.

My ženy pro takové ,,bad boy“ máme sklony. Přiznejme se, že mají kouzlo. Jiskru v očích, šarm a většinou to s ženami umí. Takového  ,,zlobivého kluka“ si nepředstavuji jako zedníka nebo klempíře, klidně může studovat medicínu a povídat vám sladké pohádky o hvězdách a osudových láskách. Ten, před kterým bych padla do kolen, by měl mít strniště, čokoládově hnědé oči, polobotky (mě se kluci v teniskách prostě nelíbí) a úsměv jako Ian Somerhalder. Takový muži se tváří, že vám rozumí, že je bere vaše dilema, jestli světle hnědé lodičky nebo čokoládově tmavé, ale pak když to nejméně čekáme to přijde. Je jedno jakým způsobem, ale bude to bolet.

Znám dost těchto typů, ale přesto nikdy nezůstanou dlouho sami. Proč? Čím to je, že nás tolik lákají? Je to snad nějaký pozůstatek z raného dětství, kdy nás ve školkách trápili, jakože z lásky? Nevím. Snad doufáme, že právě my ho zkrotíme, ale nebude to tak. Většinou jsme pro tyhle jen další epizoda, ale my přece chceme být osudové.

A já měla stejně vždycky radši hodné kluky. 

5 komentářů:

  1. Mám kamarádku, která se s klukem rozešla proto, že "byl moc hodný". Já jsem taky spíš taková. Řekla bych, že je to trošku takovej druh adrenalinu.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je to tím, že takoví kluci/muži působí hodně sebejistě a to nás na nich prostě přitahuje. Já svého současného přítele měla nejdřív taky za pěkný kvítko (ehm dobře, myslela jsem si o něm, že je to namyšlenej idiot), ale teď ho vnímám úplně jinak. Některé holky/ženy třeba dokážou zlobivé kluky změnit, aniž by to chtěly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel lásce neporučíš bud si svoje růžové brýle sundá co nejdřív nebo později a bude toho litovat

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda zatím bad boye moc neřeším, ale moje kamarádka ta na ních ulítává úplně. Vždycky zblbne a udělá pro něj cokoliv. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Netuším, čím to, je, ale naštěstí můj princ je milý a hodný a není to žádný grázl a jsem za něj ráda :)

    OdpovědětVymazat