čtvrtek 2. května 2013

Dokonalý mužský? Neexistuje!


Domácí úkoly nemám ráda, popravdě málokdy je dělám opravdu doma a ne o přestávce před hodinou. Tentokrát mě úkol do angličtiny bavil. Posuďte sami – Můj budoucí partner.

Ona už jen ta představa je věc tuze záludná. Než začne běžet moje fantazie (a snad i vaše) na plné obrátky, je důležité vědět jednu věc. Dokonalý muž, stejně jako dokonalá žena, neexistuje.  Život je krutý, já vím J.

A ten můj?

·         Poznáme se v Africe, on tam bude jako veterinář bojovat proti odchylování opic z volné přírody a já tam pojdu s Lékaři bez hranic.
·          Setkání by to bylo osudové, láska jako vystřižená z románu Charlotte Brontë, ne-li větší.
·         Bude milý, slušný, čestný, pravý gentleman. Když by na to přišlo, uměl by mě rozesmát a naopak by věděl, kdy je lepší mlčet.
·         Netrvám na tom, aby si všiml nového účesu, ale aby občas uměl zalichotit.
·         Byl by sečtělý (časopisy nepočítáme) a kultivovaný tak, že bych s ním mohla na italskou operu, aniž by usnul, nebo na výstavu.
·          Nosili bychom si snídani do postele a psali si zamilované vzkazy na lednici.
·          A nemůžu zapomenout - nechodil by sportovně oblečený jinam než na sport, po městě by nepobíhal v botaskách a softshellové bundě. Naopak by se nebál saka a polobotek.
·         Měl by s klidem a láskou snášet moji ,,divokou“ povahu, ba ji na mě milovat.
·         Neměl by mě chtít měnit.
·         Měl by být vášnivý podobně jako Ital, pozorný jako Francouz, povahou jako Angličan nebo Skandinávec
·          A to nejdůležitější nakonec! Miloval by mě, opravdu vroucně, celým srdcem a nebál by se to ukázat, klidně by kvůli mně chodil po žhavém uhlí.

 Poznámka pod okraj:
Byl by cizinec, protože mne se nelíbí čeští muži ani vzhledem ani chováním. Nevím, čím to je. Ale jsou výjimky, třeba můj přítel (který tento článek promine a nebude číst). 

Na vzhledu nezáleží, ale dokonalý muž by vypadal jako Ian Somerhalder nebo Pierce Brosnan. Samozřejmě se mě nejvíc líbí ten můj, ale toho jsem dát nesmím.

  Máte představu o dokonalém mužském? Jakou? 



5 komentářů:

  1. Ideálního partnera mám jako součást jedné maturitní otázky do francouzštiny. :D Vždycky říkám, že nejdůležitější je sebevědomí, nesnáším uťáplý kluky.
    Jo a s Piercem Brosnanem naprosto souhlasím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase s tebou musím souhlasit, sebevědomí je důležité, ale zase musí znát tu hranici, aby se ,,nepřehouplo" v aroganci-tu nesnáším.
      Pierce je božský :)

      Vymazat
  2. Skvělý článek, přeji ti ať takhle opravdu někoho potkáš :) :D Jinak Ian.. je nádhernej chlap!

    OdpovědětVymazat
  3. já chci hlavně aby byl hodnej, protože v dnešní době je takovejch sviní, který se s holkou akorát vyspí a odkopnou jí, že je to fakt smutný :(
    jinak s Oriflamem naprosto souhlasím :) má skvělou kosmetiku ♥
    a ještě kdyby jsi měla zájem, tak je u nás na blogu Giveaway :)
    http://theczechdoll.blogspot.cz/2013/04/giveaway-nr-1.html
    Hanny.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý článek!:) tvůj vysněný muž by se mi taky líbil:) jinak na české muže mám úplně stejný názor:) a Ian? Aaaach!<3

    OdpovědětVymazat