neděle 23. února 2014

Klišé

 C8H11N – nechci nikomu kazit jeho romantické iluze, ale tohle je pravá láska. Všechny city, slzy, vyznání polibky a vážně v jednom vzorci.
Tak je to.

Dříve něco ve mně lásce příčilo, jsou přece důležitější věci, třeba světový mír nebo globální oteplování. Pravdou je, že jsem se bála. Šíleně. Bolesti, co znají zamilovaní, touhy být jen s ním a ztráty vlastní identity. Bála jsem se, že vy bylo jen my. Ne já. Ne Nikola.

 Lide se mění nebo se to alespoň říká. Lidé spíše dospívají, ztrácí údiv, touhu poznávat a hrát. 

Možná i já chci žít klišé.

Možná i já chci tancovat v dešti na hudbu ze sluchátek. Možná chci vidět namalované srdce na zamlženém okně v autobusu. Společně usínat a probouzet se. Chci si společně číst, nemluvit a pít čaj. Chci mít někoho  před kým můžu brečet a nestydět se za to. Chci noční piknik, nevšímat si rosy a dívat se na hvězdy… ach jo! 

Jenže všechno je jinak. Co když už není v dnešní době prostor pro klišé? Není čas šeptat si vyznání a psát básně. Ta doba je už možná pryč. A možná po tom už lidé tolik netouží?


    Co Vy? Chcete žít klišé?

11 komentářů:

  1. Kto by tak žiť nechcel? Ja už mám našťastie po boku človeka, s ktorým si toto všetko dovoliť môžem ):

    OdpovědětVymazat
  2. chci a žiju klišé. :) už přes čtyři roky.

    OdpovědětVymazat
  3. Není to o době ale o správném člověku :) Díkybohu :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  4. Co bych za klišé dala, toužím po tom klasickém románku, skvělém manželovi co mi bude nosit kytky a bude mě mít rád a společně budeme vychovávat hodné a talentované děti... Kdo by po tom netoužil?

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Chci klišé a pořád věřím, že jednou narazím na člověka, kterému řeknu "Na tebe jsem čekala celej život!" a budeme spolu prožívat největší klišé - romantický filmy, poutě, Paříž či Petřín, tuny společnejch fotek, pročtený a prokecaný noci... Jo jo, věřím tomu. Nebo se nutím tomu věřit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že nás nebude málo. Většina z nás chce žít klišé. I já. Jenže tak nějak není s kým. A když už se někdo takový najde, tak je od tebe moc daleko. Asi je jiná doba. Lidé mají jiné cíle, chtějí žít jinak.

    OdpovědětVymazat