čtvrtek 4. srpna 2011

Síla peněz

Přemýšleli jste někdy nad tím co má nad námi skutečnou moc? Nebude to nějaká osoba, vláda nebo tak něco. Podle mě nad námi skutečnou moc mají peníze. A co znamenají peníze? No přece moc. Kolik jsme toho schopny obětovat pro nové šaty a boty? Příkladem můžu jít třeba já, červenec je už dávno pryč a nikdy se nevrátí a jak jsme si ho užila? Pracovně, volných dní jsem měla opravdu jen pár. Vůbec jsem neměla čas na koupaliště, zamilovaný procházky nebo nějaký výlet s přítelem. Prázdniny nemají být tolik pracovní, nemají být o penězích, ale úplně o něčem jiném, přece jsem se na ně těšila celý školných 10 měsíců a pak? Je to smutný.
Nebudu vám lhát mám peníze ráda ( kdo taky ne, že?), ale odtud potud. Miluji nakupování a jen díky penězům si můžu něco koupit ( logické, že- ne nejsem blondýna). Taky si chci jednou postavit dům, koupit auto a každá prázdniny odletět do teplých krajin.

Láska k penězům je vášnivá a na celý život.

Jak moc nás to ovlivní? Dnešní doba je už asi taková, klade důraz na moc a bohatství, ale jakou to má opravdu cenu? Společnost se čím dál víc rozděluje na dva tábory- ti co peníze mají a ti co ne a samozřejmě všichni chceme patřit k první možnosti. A děláme všechno aby tomu tak bylo. Některé slečny to řeší starším zaopatřeným přítelem, vždyť český ,,šoubiznis“ je takových zlatokopek ( pardon) plný. Někteří zacházejí do jiných extrémů, který český politik něco neukradl, který není zkorumpovaný? A kdo ukradl v Argentině to pero? Ano, byl to český prezident.
Teď asi před vámi vypadám jako velký odpůrce bohatství, tak to není, ale bohatství by se mělo zasloužit ne ukrást. Peníze mají svojí sílu a všichni je chceme, není na tom nic špatného.
Začínám se v tomto článku motat J , no nic pro dnešek toho necháme. Musím totiž do práce.

1 komentář:

  1. nemáš peniaze - si nula. máš peniaze - si hviezda.
    nová krutá hnusná doba.
    bez peňazí človek neprežije, nežije.
    milujem nakupovanie, pretože sa rada obliekam tak, ako sa mi to páči.. ale odtiaľ potiaľ. nepotrebujem handry za neviem aké vysoké ceny. radšej si to kúpim vo výpredaji ako dávať plnú sumu za niečo, čo o pár týždňov bude už v zľave. (myslím tie typické obchody, kde sa tričko dá zohnať za 10 €v plnej sume a v zľave je za 3)

    OdpovědětVymazat