pondělí 5. prosince 2011

Hi my name is Brittany

Láska má mnoho podob ta milenecká je vášnivá, kamarádská důvěřivá, sourozenecká tak trochu soupeřivá a mateřská starostivá. Ale jaká je láska dcery k její matce? Co by jste Vy byli pro tu svoji schopni udělat či obětovat?
Někdy ,většinou ještě na základní škole, jsem poslouchala holky jak se bavily o  svých matkách. Mezi námi moc hezkých slov na jejich maminky nepadalo, většinou to vyprovokovala nějaká hloupost typu ,, ráno mě nutila čepici, ale já ji nechtěla, protože by se mi pokazil drdol, je to fakt kráva“. Zůstává mi nad větami tohoto typu rozum stát. jak něco takového můžou říct o někom, kdo je má tak rád, dal jim život, živí je. Tohle nechápu.

Kam se poděla vděčnost a láska?
Všem tvrdím, že mám nejlepší mamku na světě, až ba pár maličkostí co by ji mírně šokovalo ji můžu říct snad úplně všechno. Neberu ji moc jako mamku, ale jako spíš takovou starší a zkušenější  kamarádku. Ale nemyslete si, že to mezi námi tak idealistické i u nás jsou hádky, občas bývají kruté. Ale nikdy bych něco takového o ní neřekla. Ona je můj životní vzor, moc se ji vážím, je to úžasná žena.



 
Ale proč s tímto článkem začínám? Kvůli tomuto videu:


Přiznám se, že mě dohnalo k slzám. Nedovedu si představit jaké to musí pro tu slečnu být. Tomuhle já říkám láska.

3 komentáře: