středa 29. února 2012

Wednesday wishes ( 4 )




1.Krásné nehty- třeba i s kytičkami nebo s proužky
Moje nehty jsou ,,nahé“. Lak nosím jen minimálně a to ještě ke zvláštním příležitostem. Ale tyhle bych brala všema deseti.


 2. Dostat se do formy
Léto a s ním spojená plavková sezóna se pomaličku blíží a to vyjídání školního automatu ,,na uklidnění“ se zažíná projevovat. Nejsem ten typ co by držel diety, to prostě nezvládám a neumím se vdát Milky a karamelového latte. Jsem gurmán přes sladkosti J
Tak proto začnu (možná) pravidelně sportovat. Těším se až se navleču tepláky, do uší dám sluchátka a vyrazím běhat. Samozřejmě po mém boku bude běžet můj čtyřnohý, co se bude snažit ulovit moje nohy J.

3.Více se věnovat  hafanovi
Začíná mě hlodat svědomí, kvůli flákání procházek a celkovému věnování se mému hrochovi ( čti pes ). Je to nejmilejší zvířátko na světě. Ráno mě chodí budit, dneska ráno to bylo obzvlášť milé, ne jak ten zlý budík. Skočil by pro mě pro mě do ohně. Musím se mu víc věnovat, protože psi nežijí tak dlouho jak bychom chtěli a jednou bych hodně litovala, že místo procházkách s ním jsem seděla u počítače.


   4. Nehrát boj s časem
Čas. Bojuji s tím neustále a věřím, že není jen mým nepřítelem. Je pravda, že ho hodně promrhám ustavičným přemýšlením a vlastně o ničem. Musím se s ním spřátelit, naučit se s ním zacházet jako s nejdražším klenotem, čímž on vlastně je.


5. Doufat, že konečně přijdou oxfordky 
     Pořád na ně čekám a netrpělivě vyhlížím balík, kde by moje nové sedmimílové boty byli a asi učekám.
Tak moc se na ně těším, že se mi o nich už i zdálo.



6.Koupit si knihu … 
 O Norsku a také slovník. Proč? To se dozvíte zase příště.

PS- Co říkáte na nový kabátek blogu?
 

5 komentářů:

  1. Já si taky řikám jaký jsem gurmán na sladkosti ale dnes jsem se místo na představu milky těšila na jogrt s hruškou a vločkami... no dá se to překonat, ne tedy tak že si řekneš že už nebudeš jíst čokoládu .. zákazy neřeší nic :) prostě si najít racionálně proč do ní nejít (já si řikám, že stejně potřebuju jen cukr a nakonec si vemu pomeranč a začnu loupat, ani ted takovou chut sladké nemám když jim hodně ovoce a zeleniny)
    A běhat jdu za hodinku, moc se těším :) a ty taky začni, už jen kvuli hafanovi.. mužete jit na delší procházku a pak si popoběhnout s ním (moji pejskové vždy milovali když jsme s nimi dělali nějaký pohyb, jak kdybychom to dělali pro jejich zábavu :D) hlavně to musí bavit

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná přání, ty nehtíky jsou úžasné, ale já bych nic takového asi nevytvořila.

    Jinak s gumrnástvím jsme na tom stejně. Já sice obohatila jídelníček o knackebroty (nevím ani jak se to píše :D), tmavé pečivo, ovoce, zeleninu a nějaké ty zdravé jogurtíky. Ale přesto jsem včera zblajzla chlebíček a potom ještě polomáčenky. :D

    Design se mi moc líbí a těším se na článek s Norskem, snad se tam nechystáš? To bych hoodně záviděla. :D

    P.S.: Odkuď sis objednávala Oxfordky? :)

    OdpovědětVymazat
  3. dostať sa do formy to je pre mna No.1 :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. jo.. dostat se do formy. to bych taky potřebovala. v poslední době žeru úplně strašně, sním na co přijdu, pokud mám hlad, v jakoukoliv denní dobu. a už na sobě cítím ten nepříjemný pocit ze sebe sama, když se obleču a ještě když se pak vidím v zrcadle. děs.

    OdpovědětVymazat
  5. je hezký ,když si to někdo takhle pro sebe podloží (věci ,události) a snaží se to vlastně nějakým způsobem splnit a dodržit ,držim palce ! :))

    OdpovědětVymazat